بعد از حادثه منا چهره واقعی آل سعود نمایان شد
بنا بر این گزارش، نادر طالب‌زاده ضمن ابراز خرسندی برای حضور در این نشست، گفت: مسائلی که امروز می‌خواهم مطرح کنم، حدود 10 سال است قصد بازگو کردنشان را دارم، اما تا به حال فرصت مقتضی برایش پیدا نشده است.

می خواهیم درباره اینکه چگونه امنیت کامپیوتر خود را بالا ببرید تا از هک شدن شما جلوگیری شود صحبت کنیم. امیدواریم با مطالعه این مقاله در این سایت و افزایش اطلاعات شما، از خطرات اینترنت در امان باشید.

امروزه با استفاده روزافزون از گوشی‌های هوشمند و فراگیر شدن این نوع گوشی‌ها اغلب شرکت‌های سرمایه گذار نیز بر روی آن‌ها تمرکز کرده‌اند تا بتوانند با ارائه خدماتی هرچه بهتر، کاربران را جذب خود نمایند اما این تمام ماجرا نیست، بلکه همیشه گروهی از افراد هم هستند که با توجه به هدف‌هایی که دارند سعی می‌کنند رخنه‌ای در این بازار پررونق ایجاد کنند و لذا گفتنی است که گوشی‌های هوشمند نیز از این قاعده مستثنی نیستند، چرا که به گفته برخی از کار‌شناسان آن‌ها ابرگجت‌های امروزی هستند و این امر نیز به وضوح دیده می‌شود. 
 
حال این ابرگجت‌ها مورد هدف هکران قدرتمند قرار گرفته است و ما روزانه شاهد خبرهای زیادی مبنی بر اینکه یک هکر به تلفن هوشمند یک فرد نفوذ کرده هستیم، اما آیا راه مقابله‌ای با این نوع هکر‌ها وجود دارد؟ 
 
در اینجا ما هم سعی کردیم با گردآوری و ارائه ۴ روش از مرسوم‌ترین‌ها، شما را در حفظ امنیت گوشی هوشمند خود، یاری کرده تا با استفاده از آن‌ها بتوانید از وقوع حوادث ناگوار جلوگیری کنید.